Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Christiane | użytkownik

imię i nazwiskoJoanna Rutkowska adresWrocław zarejestrowany20.01.2007 @17:50:56 ostatnio na stronie19.07.2017 @21:03:56

foschią zwana.



gryzie.
nieustannie.



Joaś tutaj http://www.digart.pl/praca/4126623/Joanna_i_Rafal.html .

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.facebook.com/asiarutkowska Gadu-Gadu6693284
digarty78 komentarze3856 posty na forum13

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~zmateusz    10.09.2010 @13:54:53
z wycieczki ;f
_______
naaaah...
~zmateusz    05.09.2010 @20:02:01
seks
_______
naaaah...
~Classic69    29.07.2010 @19:25:02
o tym "dobrze" lepiej nie gadajmy haha
no pewnie, że tak, najpierw jednak zaszczycisz swą obecnością Bruudstock, a ja w tym czasie będę sączyć sok jabłkowy w Szklarskiej a potem oczywiście jestem dyspozycyjna, dla Ciebie przede wszystkim, nie dla... no. :P
~Classic69    28.07.2010 @14:59:07
hahaha, nie strasz mnie, zaczynam się bać, NAPRAWDĘ ;D z nimi to nigdy nic nie wiadomo. ale Ty wiesz lepiej, że nic nie wiadomo, nieprawdaż?? ;D
~figurka    07.07.2010 @14:21:34
_______
...
~DuoD    25.06.2010 @16:28:30
to było dawno temu i nie prawda. ale dziękuję.
_______
warto rozmawiać (pfff...!)
~Classic69    23.06.2010 @11:57:15
no ok, ponad 20 lat, nie pamiętam ile dokłądnie, uczęszczał do naszego LO, ym, jest sportowcem, ym... no i co jeszcze? no i ma fajne ciałko, ale to sama wiesz :P
~Classic69    21.06.2010 @10:35:26
;D Pan Marcin, podac szczegóły;D??
~figurka    30.05.2010 @15:50:22
akryle nie ciepię tempr:/
Pozdr
_______
...
~sarnadh    17.05.2010 @23:46:36
dziekówka
_______
zapraszam na moje foty : http://mrcproarte.digart.pl/ :D
~AndrzejLewinski    09.05.2010 @14:11:04
Dzięki
~cozagowno    09.05.2010 @12:48:15
dzięki świetna galeria! pozdrawiam
~menu    08.05.2010 @22:29:06
dziękuj, tymbardziej oglądnowszy Twoją galerię stwierdzam, że Twój komplement zyskuje na wartości ;D
~zmateusz    08.05.2010 @21:06:26
wiocha wiochawiocha wiochawiocha wiochawiocha wiochawiocha wiochawiocha wiochawiocha wiochawiocha wiochawiocha wiochawiocha wiochawiocha wiocha
_______
naaaah...
~dorrit    28.03.2010 @11:53:16
Dziękuję Radosnej niedzieli życzę
~Pompadour    27.03.2010 @21:43:43
Dziękuję. wprawdzie to nie wiedziałam, że istnieją podobne prace.to uświadomiło mnie natomiast, że wciąż jestem bardzo komercyjna.Pozdrawiam
~Classic69    20.03.2010 @17:16:31
a tam beznadziejne ;D nie czepiaj się;D
~Classic69    19.03.2010 @20:47:25
cieszę się, grunt to się cieszyć nawet z małych rzeczy, prawdaaa;D? haha żartuję sobie
~Classic69    18.03.2010 @21:18:08
nie gryź :P
~Classic69    18.03.2010 @21:17:53
zazdrośnica xD
~Classic69    17.03.2010 @19:31:41
ja też gryzę ;D
nice photo w profilu nice nice ;D
~Classic69    14.03.2010 @12:42:08
no spoko no ;D haha, jak się uspokoi. rozumiem. u mnie nagonka czas ucieka jak szalony
~Classic69    13.03.2010 @21:28:36
ściany pewnie xD mogłabyś je odwiedzić wreszcie
~anko18    07.03.2010 @15:03:16
taa.. tylko ich nie widac ;p
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 59 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt